Telefonní akvizice B2B klientů

První krok v obchodě je oslovení potenciálních klientů. V segmentu B2B máte jistým způsobem omezený počet partnerů, kterým Váš produkt nebo službu nabídnete. Je proto důležité co nejlépe „zabodovat" v každém telefonátu.

Leták Telefonní akvizice B2B klientů

Obsahová náplň "Telefonní akvizice B2B klientů":

  • Jak dobře máte vyladěný způsob oslovování Vašich potenciálních zákazníků?
  • Umíte zaujmout zákazníka ve dvou větách?
  • Jak klienty přesvědčíte, aby kupovali právě od vás?
  • Zvládáte nejtypičtější telefonní námitky? („Tak mi to pošlete do mailu.", „My už ale dodavatele máme.", „Jde nám čistě o cenu." apod.)
  • Vytěžíte něco i z odmítnutí?

Délka

Jedno nebo vícedenní trénink

Doporučuji 3 denní program.

Den 1 - trénink telefonních dovedností

Den 2 - přímé provádění akvizičních hovorů s koučovacím dohledem

Den 3 - follow up: rozbor praktického provádění telefonátů, rozbor a nácvik nejčastějších situací, řešení nejčastějších problémů

Mohlo by vás rovněž zajímat tato školení:

Kurz Jak jednat s různými lidmi

Kurz Sjednávání schůzek po telefonu

 

Telefonní akvizice B2B

 

 

 

© Všechna práva vyhrazena Dušan Jílek

Icons made by Freepik from www.flaticon.com