Telefonní akvizice B2B klientů
První krok v obchodě je oslovení potenciálních klientů. V segmentu B2B máte jistým způsobem omezený počet partnerů, kterým Váš produkt nebo službu nabídnete. Je proto důležité co nejlépe „zabodovat" v každém telefonátu.
Leták Telefonní akvizice B2B klientů
Obsahová náplň "Telefonní akvizice B2B klientů":
- Jak dobře máte vyladěný způsob oslovování Vašich potenciálních zákazníků?
- Umíte zaujmout zákazníka ve dvou větách?
- Jak klienty přesvědčíte, aby kupovali právě od vás?
- Zvládáte nejtypičtější telefonní námitky? („Tak mi to pošlete do mailu.", „My už ale dodavatele máme.", „Jde nám čistě o cenu." apod.)
- Vytěžíte něco i z odmítnutí?
Délka
Jedno nebo vícedenní trénink
Doporučuji 3 denní program.
Den 1 - trénink telefonních dovedností
Den 2 - přímé provádění akvizičních hovorů s koučovacím dohledem
Den 3 - follow up: rozbor praktického provádění telefonátů, rozbor a nácvik nejčastějších situací, řešení nejčastějších problémů
Mohlo by vás rovněž zajímat tato školení:
Kurz Jak jednat s různými lidmi
Kurz Sjednávání schůzek po telefonu