Jak jednat s různými lidmi v práci i životě

V pracovním životě se potkáváte s mnoha různými lidmi. Kolegové, obchodní partneři, klienti. S některými si rozumíte výborně, s jinými ne. Proč? Každý máme svůj individuální komunikační styl. Když se v něm shodujeme, je to dobré. Pokud jsme v protikladu, může být zaděláno na nedorozumění, nechuť spolu mluvit ani spolupracovat. Poznejte dobře sebe i ostatní. Jak moc jste řídící, expresívní, přátelský či analytický komunikační typ?

O komunikačních typech si přečtěte na mém blogu:

Článek Komunikační typy lidí

Ti druzí totiž nejsou "divní", jsou jiní.

Leták Jak jednat s různými lidmi ke stažení

 

Obsah tréninku "Jednání s různými typy lidí":

  • Co jsou to komunikační typy a jak se liší
  • Diagnostika vlastního komunikačního stylu
  • Jak úspěšně jednat s různými komunikačními typy osobností
  • Obtížné situace v komunikaci s druhými typy lidí a jak se jim vyhnout
  • Konkrétní komunikační situace z praxe účastníků a jejich rozbor

Délka tréninku:

1 den

 

Dále by vás mohla zajímat tato školení:

Řeč těla

Jak psát e-maily efektivně a správně

 

 

Jednání s různými typy lidí

 

© Všechna práva vyhrazena Dušan Jílek

Icons made by Freepik from www.flaticon.com