Jak jednat s různými lidmi v práci i životě
V pracovním životě se potkáváte s mnoha různými lidmi. Kolegové, obchodní partneři, klienti. S některými si rozumíte výborně, s jinými ne. Proč? Každý máme svůj individuální komunikační styl. Když se v něm shodujeme, je to dobré. Pokud jsme v protikladu, může být zaděláno na nedorozumění, nechuť spolu mluvit ani spolupracovat. Poznejte dobře sebe i ostatní. Jak moc jste řídící, expresívní, přátelský či analytický komunikační typ?
O komunikačních typech si přečtěte na mém blogu:
Ti druzí totiž nejsou "divní", jsou jiní.
Leták Jak jednat s různými lidmi ke stažení
Obsah tréninku "Jednání s různými typy lidí":
- Co jsou to komunikační typy a jak se liší
- Diagnostika vlastního komunikačního stylu
- Jak úspěšně jednat s různými komunikačními typy osobností
- Obtížné situace v komunikaci s druhými typy lidí a jak se jim vyhnout
- Konkrétní komunikační situace z praxe účastníků a jejich rozbor
Délka tréninku:
1 den
Dále by vás mohla zajímat tato školení:
Jak psát e-maily efektivně a správně