Poradenství
Poradce
V poradenství stavím na čtyřech, pro mne velmi důležitých, hodnotách:
úcta ke klientovi, spolupráce, důvěra a otevřenost.
Při poradenské práci vycházím ze svých osobních zkušeností z oblasti vedení lidí, týmové spolupráce a řízení a z odborných znalostí.
Veškeré informace o situaci klienta, o jeho postupech, procesech, výsledcích a změnách považuji za striktně důvěrné, a tak to je i zakotveno ve smlouvě o spolupráci.
Jako poradce hledím na situace, vztahy a vazby v podnikání svého klienta nezaujatýma očima. Přesto vždy angažovaně a se snahou nalézat nejlepší možná řešení.
PORADENSKÁ SPOLUPRÁCE
Můžeme ji společně realizovat například v následujících oblastech
Zavádění CRM systému, jeho využití
CRM systém není pouhá databáze klientů, ale systém práce s nimi. Kdo, kdy s kým, jak komunikuje a dělá obchod? Způsob, jak je to evidováno a zobrazeno v IT, je vskutku až na druhém místě. Někdy je však velmi obtížné, se od obrazovky a stávajícího software úplně odpoutat.
Prodejní argumentace a prezentace
Standardizované argumenty pro obchodníky směřující na všechny potenciální nákupní motivy klientů, nejčastější námitky a způsob jejich zvládání, sdílení best practice a vzorových klientských případů, provázanost a sladění prodejních prezentací v různých komunikačních kanálech, telefonní skripty pro nejčastější obchodní situace apod.
Up Selling
Nastavení postupů k navyšování prodejů. Kterým klientům bychom mohli které výrobky či služby prodávat ve větším množství? A jak navýšení prezentovat a přesvědčivě zdůvodnit?
Cross Selling
Nastavení postupů k prodeji dalších produktů a služeb. Kterým klientům a v který okamžik bychom mohli prodat další výrobky a služby? A proč by si je také měli koupit od nás?
Obchodní kampaně
Projektové vedení a dohled nad průběhem konkrétní obchodní kampaně.
Assessment nebo Development centrum pro obchodníky
Provedení assessment centra či development centra pro zjištění předpokladů, resp. rozvojových potřeb jednotlivých členů obchodního týmu.