Komunikace
Tvorba online webinářů
Online webinář je spojení prezentace a živého vysílání. Tím vzniká nový, unikátní formát. K jeho zvládnutí vám pomůže tento kurz.
Detail
Prezentační dovednosti - základní nebo pokročilí
Prezentování je v dnešní době kompetencí, o které nikdo nepochybuje, že ji máte! Umět dobře mluvit před lidmi přitom není úplně snadné.
Detail
Dávání a přijímání zpětné vazby
V kurzu se naučíme, jak nejlépe dát i přijímat zpětnou vazbu od kolegů, nadřízených i podřízených. Lze provést i jako ONLINE ŠKOLENÍ.
Detail
Vybalancování práce a života v časech home office
Jak nejlépe vyvážit práci a osobní život při práci z domu. Lze provést i jako ONLINE ŠKOLENÍ.
Detail
Školení školitelů
Připravte vaše specialisty a interní lektory na perfektní proškolení jakéhokoliv tématu.
Detail
Servisní technik jako reprezentant firmy
Servisní technici jezdí ke klientům, často řeší problémy. Zákazníci jsou nároční. Servisní technik musí být nejen expert ve svém oboru, ale i dobrý komunikátor.
Detail
Jak psát e-maily efektivně a správně
Značná část komunikace ve firmách se dnes odehrává po e-mailu. Psát správně e-maily znamená dodržovat základní komunikační zásady. V angličtině jsou známy jako „7 C“.
Detail
Asertivita v pracovní praxi
Být asertivní neznamená prosazování svého za každou cenu a „na něčí úkor".
Detail