Knihy
NABÍZENÉ KNIHY
PŘIPRAVUJEME K VYDÁNÍ: Manuál pro lepší komunikaci ve firmách. Komunikační dovednosti, zpětná vazba a asertivita mezi kolegy a při jednání s klienty.
Druhá část manuálu zaměřená na vedoucí na středních a vyšších manažerských pozicích, kteří vedou týmy nebo celé organizace.
První část manuálu pro manažery. Pro vedoucí, kteří přímo vedou tým pracovníků. Typicky to jsou vedoucí oddělení, týmů, směn, team leadeři a mistři.
Manuál pro zlepšení komunikace a prodejních dovedností prodavačů. Určeno pro specializované, značkové, firemní nebo podnikové prodejny a butiky.
Návod k přípravě profesionální prezentace pro všechny, kteří v rámci svých pracovních povinností vystupují.
Když máte v práci více úkolů, než stíháte vyřídit, potřebujete najít způsob, jak se svým časem nakládat co nejefektivněji. Tato kniha vám přináší návod, jak si stanovit priority a řídit svůj čas.
Kniha „Profesionální telefonování" je napsaná jako pomůcka pro vedení telefonních hovorů v obchodní praxi firem, tj. v segmentu B2B. Druhé vydání je rozšířené o aktivní telefonování v dobách krize (např.koronavirové pandemie).
Stručný návod na to, jak zvládnout manažerské řemeslo. Manuál pro ty, kdo vystudovali nebo se vyučili v jakémkoliv oboru a dnes vedou lidi.
První vydání knihy „Profesionální telefonování" je rozebráno.
Kniha velmi srozumitelně popisuje aspekty komunikace, která je klíčovou činností každého manažera.
Německá verze úspěšné knihy o odlišnostech mezi německou a českou kulturu na pracovišti.
Úspěšná česko-německá autorská dvojice se ve 2. aktualizovaném vydání zaměřuje na německou a českou kulturu.