Jak to mám všechno stihnout

JAK TO MÁM VŠECHNO STIHNOUT

AUTOR DUŠAN JÍLEK

Návod, jak si stanovovat priority a řídit svůj čas pomocí různých nástrojů time managementu.

Kniha z praxe určená zaměstnancům, kteří mohou aktivně ovlivňovat průběh svého pracovního dne.

Datum vydání: 28. 2. 2022

ISBN: 978-80-7568-476-9

Doporučená prodejní cena: 275,- Kč (vč.DPH)

AKČNÍ SLEVA -10%. SLEVA PLATÍ PŘI OBJEDNÁNÍ NA TOMTO WEBU. CENA KNIHY SE SLEVOU JE 248,- Kč (vč. DPH) + balné 20,- Kč + poštovné za prioritní psaní.

Akce platí do 30. 06. 2024 nebo do vyprodání zásob.

Pro získání knihy s akční slevou za 248,- Kč objednávejte na e-mailové adrese info(at)dusanjilek.cz 

INFO@DUSANJILEK.CZ

Obálka_Jak to mám všechno stihnout.PNG

Ukázka z knihy

KNIHA SE ZABÝVÁ TĚMITO OBLASTMI

  • Analýza zlodějů času
  • Eisenhowerův princip určování priorit
  • To-Do list
  • Paretovo pravidlo 80:20
  • Occamova břitva
  • Pravidlo 2 minut
  • Technika pomodoro
  • Práce v blocích
  • Delegování
  • Plán dne
  • Vyrušování a co s ním
  • Prokrastinace
  • SMART úkolování
  • Pay-off matice

 

KOMU JE KNIHA URČENÁ

Kniha „Jak to mám všechno stihnout" chce pomoci všem, kteří mají v práci více úkolů, než stíhají vyřídit. Poskytne vám návod, jak si činnosti roztřídit, a jak je vyřizovat tak, abyste toho za den stihli co nejvíce.

Je napsaná pro zaměstnance ve firmách, kteří mohou aktivně ovlivňovat náplň svého pracovního dne. Tedy mohou si sami rozvrhnout svou práci v průběhu dne.

Kniha je rovněž vhodná pro manažery a vedoucí na všech úrovních, kteří vedou týmy pracovníků,  a musí z titulu své funkce určovat priority a zadávat úkoly.

 

OBSAH KNIHY "JAK TO MÁM VŠECHNO STIHNOUT"

S jednou věcí se smiřte: času více nebude. Multitasking k ničemu nevede. Jediné řešení je: čas si musíte udělat.

Kniha vám nejprve vede k zamyšlení, kde čas ztrácíte?

Naučíte se používat Eisenhowerovu metodu určování priorit. Tím získáte pořadí, které úkoly nebo činnosti porvádět dříve a které později. Život ale není černobílý. Nemůžete vždy dělat věci jen ve stanoveném pořadí.

Proto v další části knihy poznáte několik efektivních a jednoduchých způsobů nakládání s časem. Budete se moci rozhodnout, kterým způsobem pracovní záležitosti zvládnete a vyřídíte.

Kniha obsahuje komentované příklady na určování priorit pro tři pracovní pozice: IT pracovníka, obchodníka a vedoucího ve výrobě.

Má praktický formát A5 a je svázána do kroužkové vazby. Pohodlně se v ní listuje a může ležet otevřená na správném místě na vašem pracovním stole. 

 

MOŽNOSTI ZAKOUPENÍ A OBJEDNÁNÍ

Kniha je k dostání na e-shopu knihkupectví KOSMAS .  

 

O AUTOROVI

Ing. Dušan Jílek

Lektor, kouč a konzultant. Je majitelem společnosti AZ SKILLS s.r.o., která se specializuje na pořádání kurzů manažerských, komunikačních a obchodních dovedností.

Více o společnosti na www.az-skills.cz 

 

OD STEJNÉHO AUTORA JIŽ VYŠLO:

Manažer jako druhé řemeslo

ISBN: 978-80-7568-252-9

Vydal Powerprint, 2020

Obálka_Manažer jako druhé řemeslo_přední.PNG

 

Profesionální telefonování - 2. rozšířené vydání

ISBN: 978-80-7568-375-5

Vydal Powerprint, 2021

Obálka_2.vydání Profesionální telefonování_2021.PNG

Pokud chcete, aby si vaši zaměstnanci procvičili aktivně dovednost určování priorit a plánování času, nabízím následující školení:

Zvládání priorit a úkolů

Možné provést také v online verzi.

 

 

INFORMACE

  • Autor:

    Ing. Dušan Jílek
  • Publikováno:

    27.12.2021
  • Název:

    Jak to mám všechno stihnout

© Všechna práva vyhrazena Dušan Jílek

Icons made by Freepik from www.flaticon.com