Zvládání priorit a úkolů
Jak uspořádat svůj čas a zařídit, že je uděláno
Když se na Vás valí jeden úkol za druhým, když nevíte kam dřív, je každá rada drahá. Ovšem jen Vy máte svou situaci ve svých rukou. Času víc nebude. Vyzkoušejte několik praktických postupů, které využívají vysoce efektivní lidé, aby zvládli vše, co chtějí. V práci sice nebudete nikdy mít úplně „hotovo", ale s přehledem a v klidu „uděláno".
Jednou za čas přijde další nová vlna - "nejnovější generace time managementu". Tento kurz je pro ty, kteří věří, že v jednoduchosti je krása. Vyberte si sami, jakým způsobem a jakou metodou přistoupíte k organizaci svého času. Máte na výběr z toho nejosvědčenějšího z praxe úspěšných lidí.
Leták kurzu Zvládání priorit a úkolů
Obsah
- Zloději času a jak s nimi naložit
- Eisenhowerův princip určování priorit
- Paretovo pravidlo 80/20 ve firemní praxi
- Occamova břitva - princip zjednodušování
- Pravidlo 2 minut - co můžeš, udělej hned
- Pomodoro technika
- Zdvořilé odmítnutí
- Denní a týdenní plán
- Delegování – co, kdy, proč a jak delegovat
- Zapojení členů týmu do plnění úkolů
- Konkrétní příklady z praxe účastníků a jejich rozbor
Délka
Jednodenní trénink.
Alternativa: rozložení tréninku na dvě části
Nemůžete uvolnit všechny pracovníky na školení na jeden celý pracovní den? Domluvíme se a trénink rozložíme podle vašich časových možností.
TIP NA KNIHU: Jak to mám všechno stihnout
Pro managery a vedoucí pracovníky doporučujeme také tato školení:
Kurz Change management - řízení změny
Strategický manažerský workshop