Change management – řízení změny

„Změna je jediná jistota, kterou manažer ve své práci má", říká se.

K provedení změny máme často jen jediný pokus. Změna se musí povést, jinak to může mít nepříjemné důsledky.

Jak řídit změnu, co jsou povinné úkony, na co nesmíme při provádění změny zapomenout? Pojďte si sestavit svůj vlastní Check-list, soupis kroků pro úspěšné provedení změny. Účastníci si ověří, že nástroje jsou použitelné v běžném pracovním nasazení a najdou náměty na zlepšení své práce.

Cílová skupina: Manažeři a specialisté, kteří na svých pracovištích provádějí různé změny a potřebují, aby změna dopadla úspěchem; vhodné pro projektové manažery či kohokoliv, kdo zasahuje do procesů a mění postupy

Cíle kurzu: Umět analyzovat situaci ve firmě před a v průběhu prováděné změny. Naučit se, jak pracovat s výstupy analýzy připravenosti firmy pro změnu a jak upravovat strategii podle okamžité situace. Hledat možnosti předcházení problémů při zavádění změn a zapojení všech důležitých útvarů a zaměstnanců.

Kurz organizuje a provádí společnost AZ SKILLS s.r.o. Více o společnosti na www.az-skills.eu

Leták Change Management ke stažení

Obsah kurzu "Change managent-řízení změny":

  • Sedm parametrů řízení změny
  • Vedení změny a vytváření sdílené potřeby
  • Nástroje pro analýzu možných překážek
  • Změna systémů a struktur
  • Zajištění trvalé změny
  • Workshopová část – aplikace nástrojů ve firmě - simulace praxe

Rozsah:

1 den

Počet účastníků:

optimálně 10-12 osob

Dále by vás mohlo zajímat toto školení

Školení Koučovací dovednosti pro manažery

 

blueprints-1837238__340

 

© Všechna práva vyhrazena Dušan Jílek

Icons made by Freepik from www.flaticon.com