Sjednávání schůzek po telefonu
Sjednat si schůzku s klientem je absolutní základ každého obchodu.
Sjednání schůzky s klientem po telefonu je pro obchodníka jako dýchání pro potápěče. Kdo se to nenaučí, nemůže to dělat. Koho to nebaví, v aktivním obchodě nevydrží. Zaměřeno na B2B.
Leták Sjednávání schůzek po telefonu
Obsah
- Zákonitosti komunikace po telefonu aneb máte jen 60 sekund!
- Umět zaujmout v prvních větách a navázat kontakt - "cold calling"
- Jak klienty přesvědčíte, aby se s vámi sešli
- Jak rychle překonat telefonní námitky „Pošlete mi to nejdřív mailem.", „Nemám čas." apod.?
- Dobrá příprava na telefonát = 90% úspěchu
- Jak překonat obavy z telefonování s neznámými lidmi
Délka
Jedno a vícedenní trénink
Doporučuji tento 3 denní program:
Den 1 - Trénink sjednávání schůzek
Den 2 - Živé navolávání schůzek s koučováním
Den 3 - Follow up: vyhodnocení telefonátů, rozbor nejobtížnějších situací, procvičování
Živé sjednávání schůzek v rámci pracovního dne
Trénink může být součástí vašeho běžného pracovního dne a v rámci tréninku budou účastníci na svém pracovišti živě volat zákazníkům – to, co si nacvičíme, okamžitě použijeme v praxi. Součástí tréninku je rozbor konkrétních obchodních případů. Žádná ztráta pracovního času.
Mohlo by vás rovněž zajímat tato školení
Kurz Telefonní akvizice B2B klientů
Kurz Jak jednat s různými lidmi