Sjednávání schůzek po telefonu

Sjednat si schůzku s klientem je absolutní základ každého obchodu. 

Sjednání schůzky s klientem po telefonu je pro obchodníka jako dýchání pro potápěče. Kdo se to nenaučí, nemůže to dělat. Koho to nebaví, v aktivním obchodě nevydrží. Zaměřeno na B2B.

Leták Sjednávání schůzek po telefonu

Obsah

  • Zákonitosti komunikace po telefonu aneb máte jen 60 sekund!
  • Umět zaujmout v prvních větách a navázat kontakt - "cold calling"
  • Jak klienty přesvědčíte, aby se s vámi sešli
  • Jak rychle překonat telefonní námitky „Pošlete mi to nejdřív mailem.", „Nemám čas." apod.?
  • Dobrá příprava na telefonát = 90% úspěchu
  • Jak překonat obavy z telefonování s neznámými lidmi

Délka

Jedno a vícedenní trénink

Doporučuji tento 3 denní program:

Den 1 - Trénink sjednávání schůzek

Den 2 - Živé navolávání schůzek s koučováním

Den 3 - Follow up: vyhodnocení telefonátů, rozbor nejobtížnějších situací, procvičování

Živé sjednávání schůzek v rámci pracovního dne

Trénink může být součástí vašeho běžného pracovního dne a v rámci tréninku budou účastníci na svém pracovišti živě volat zákazníkům – to, co si nacvičíme, okamžitě použijeme v praxi. Součástí tréninku je rozbor konkrétních obchodních případů. Žádná ztráta pracovního času.

Mohlo by vás rovněž zajímat tato školení

Kurz Telefonní akvizice B2B klientů

Kurz Jak jednat s různými lidmi

 

Sjednávání schůzek po telefonu

 

 

 

 

 

 

© Všechna práva vyhrazena Dušan Jílek

Icons made by Freepik from www.flaticon.com