Segmentace klientů a nastavení CRM

Nejde o software ani IT řešení. Bavíme se o tom,  jak a se kterými klienty komunikujete.

Obchodní aktivity firmy jsou úspěšné, pokud jsou dělané promyšleně. Základním kamenem je dobré segmentování klientů a odpovídající nastavení systému práce s klientskou bází, tj. Customer Relationship Management (CRM). To však nesmí být zúženo jen na výběr odpovídajícího softwarového řešení.

Na workshopu se budeme zabývat Vaší klientskou bází a odpovíme na klíčové otázky.

Leták Segmentace klientů ke stažení

Obsah kurzu "Segmentace klientů a nastavenÍ CRM":

  • Kdo jsou naši klienti a proč jsou našimi zákazníky
  • Kde je ještě potenciál k růstu?
  • Typický průběh obchodních zakázek. Akvizice, up-selling a cross-selling
  • Šest základních motivů k nákupu, podle kterých se klienti pro vás rozhodují
  • Segmentace zákazníků z pohledu věrnosti a jak pracovat s jednotlivými skupinami
  • Principy CRM jako systému řízení vztahů se zákazníky
  • SWOT analýza vlastního (současného) CRM systému

Délka

Jednodenní workshop

 

Mohla by vás rovněž zajímat tato školení:

Kurz Obchodník v roli poradce

Kurz Telefonní akvizice B2B klientů

Kurz Zvládání námitek a suverénní argumentace

 

Segmentace klientů a CRM

 

© Všechna práva vyhrazena Dušan Jílek

Icons made by Freepik from www.flaticon.com