Segmentace klientů a nastavení CRM
Nejde o software ani IT řešení. Bavíme se o tom, jak a se kterými klienty komunikujete.
Obchodní aktivity firmy jsou úspěšné, pokud jsou dělané promyšleně. Základním kamenem je dobré segmentování klientů a odpovídající nastavení systému práce s klientskou bází, tj. Customer Relationship Management (CRM). To však nesmí být zúženo jen na výběr odpovídajícího softwarového řešení.
Na workshopu se budeme zabývat Vaší klientskou bází a odpovíme na klíčové otázky.
Leták Segmentace klientů ke stažení
Obsah kurzu "Segmentace klientů a nastavenÍ CRM":
- Kdo jsou naši klienti a proč jsou našimi zákazníky
- Kde je ještě potenciál k růstu?
- Typický průběh obchodních zakázek. Akvizice, up-selling a cross-selling
- Šest základních motivů k nákupu, podle kterých se klienti pro vás rozhodují
- Segmentace zákazníků z pohledu věrnosti a jak pracovat s jednotlivými skupinami
- Principy CRM jako systému řízení vztahů se zákazníky
- SWOT analýza vlastního (současného) CRM systému
Délka
Jednodenní workshop
Mohla by vás rovněž zajímat tato školení:
Kurz Telefonní akvizice B2B klientů
Kurz Zvládání námitek a suverénní argumentace