Prezentace a obhájení ceny
Každé zboží má svého kupce. Ne každý SI vaše zboží koupí.
Tréninkový den je postaven tak, že se v něm střídají prvky školení (výkladu), workshopu a skupinové diskuze (jaké cenové námitky mají vaši klienti, jaké argumenty používáte vy, sdílení best practice) a tréninku (v rolových hrách „obchodník - klient" zkoušíme schopnost zvládnout cenovou námitku různými protiargumenty). Modelové situace doplníme s využitím výukového filmu na DVD.
Leták Prezentace a obhájení ceny
Obsah kurzu "Prezentace a obhájení ceny":
- Jak lidé vnímají cenu, vztah cena vs. hodnota
- Šest základních motivů k nákupu aneb PPPSNB
- Způsoby prezentace ceny, aby působila co nejvýhodněji
- Proč mají klienti cenové námitky a jak se k nim „postavit" – zdají se Vám také Vaše ceny vysoké?
- Technika zvládnutí námitky na cenu a možná protiargumentace
- Proč jsme vnímáni jako „dražší" a pojem „total cost of ownership"
- Jak a kdy dělat cenové ústupky
Délka
Jednodenní trénink
Rovněž by vás mohli zajímat tyto kurzy:
Školení Total Cost of Ownership