Prezentace a obhájení ceny

Každé zboží má svého kupce. Ne každý SI vaše zboží koupí.

Tréninkový den je postaven tak, že se v něm střídají prvky školení (výkladu), workshopu a skupinové diskuze (jaké cenové námitky mají vaši klienti, jaké argumenty používáte vy, sdílení best practice) a tréninku (v rolových hrách „obchodník - klient" zkoušíme schopnost zvládnout cenovou námitku různými protiargumenty). Modelové situace doplníme s využitím výukového filmu na DVD.

Leták Prezentace a obhájení ceny

 

Obsah kurzu "Prezentace a obhájení ceny":

  • Jak lidé vnímají cenu, vztah cena vs. hodnota
  • Šest základních motivů k nákupu aneb PPPSNB
  • Způsoby prezentace ceny, aby působila co nejvýhodněji
  • Proč mají klienti cenové námitky a jak se k nim „postavit" – zdají se Vám také Vaše ceny vysoké?
  • Technika zvládnutí námitky na cenu a možná protiargumentace
  • Proč jsme vnímáni jako „dražší" a pojem „total cost of ownership"
  • Jak a kdy dělat cenové ústupky

Délka

Jednodenní trénink

Rovněž by vás mohli zajímat tyto kurzy:

Školení Total Cost of Ownership

Školení Úspěšné vyjednávání

 

Prezentace a obhájení ceny

 

© Všechna práva vyhrazena Dušan Jílek

Icons made by Freepik from www.flaticon.com