Total cost of ownership
Koncept prodeje výrobků s vysokou pořizovací cenou
Pokud platí, že vaše výrobky či služby jsou v rámci konkurence nejdražší, musíte používat argumentaci založenou na konceptu „total cost of ownership". Typické je to pro prodej strojů, zařízení, celků, ale i HW/ SW, spotřebního zboží či služeb s vysokou přidanou hodnotou. Pořizovací cena je jen vrcholem ledovce. Celkové náklady, které souvisí s provozem produktu (či služby) za dobu životnosti jsou mnohem vyšší.
To musí vaši obchodníci s přehledem a jistotou vysvětlit vašim klientům. Jinak bude konkurence vždycky „levnější"!
Obsah tréninku Total cost of ownership cílí na tyto oblasti
- Jaká je nákupní motivace Vašich klientů?
- Průběh rozhodovacího procesu
- Účastníci rozhodování a „stakeholdeři"
- Koncept „Total cost of ownership"
- Jak vystavět argumentaci podle TCO přístupu
- Simulace a nácvik prodejní argumentace
Délka
jedno či dvoudenní kurz
Je vhodné ho zkombinovat s těmito tématy dalších školení: