Servisní technik jako reprezentant firmy

Servisní technik je neviditelným velvyslancem každé firmy. Jezdí udělat práci ke klientům a většinou to znamená vyřešit nějaký problém, který nastal. Zákazníci mají vysoké nároky a očekávají, že servisní technik udělá svou práci rychle, perfektně a že nebudou nic platit. Přitom bedlivě sledují, jak s nimi technik jedná, jak mluví i jak vypadá. Servisní technik musí být tedy nejen expert ve svém oboru, ale i dobrý komunikátor a diplomat.

Leták Servisní technik jako reprezentant firmy

Obsah kurzu pro vaši firmu upravíme podle vaší specifické situace a potřeby vaší společnosti.

 

Obsah kurzu:

  • Standardy vystupování u zákazníka
  • Čeho si zákazník všímá a co od technika očekává
  • Prezentace dodaného řešení nebo servisního postupu pozitivním způsobem
  • Jak přijímat kritiku ze strany zákazníka při odstraňování závad
  • Jak se bránit neoprávněné kritice
  • Asertivita jako prevence konfliktních situací
  • Výchova uživatelů k správnému postupu při užívání zařízení
  • Vyhledávání příležitostí pro další zakázky, spolupráce s obchodním úsekem

Počet účastníků kurzu ve skupině: max. 14 osob

Doporučená délka kurzu: 1 den

Mohlo by vás rovněž zajímat

školení Jak jednat s různými lidmi

 

29594_service_inspection

 

© Všechna práva vyhrazena Dušan Jílek

Icons made by Freepik from www.flaticon.com