online školení: Určování priorit a time management
Klíčovou dovedností, která určuje efektivitu vaší práce, je schopnost si zorganizovat a naplánovat váš pracovní den a úkoly. V tomto školení se podíváme na to, jak si určit priority. Pomocí několika jednoduchých a efektivních postupů a metod time managementu zvládnete odbavit všechny úkoly, které vám pracovní den přináší.
Leták Určování priorit a time management ke stažení
CÍL ŠKOLENÍ:
- Zjistit, kde přicházím o čas a najít způsoby, jak tyto „zloděje času“ eliminovat
- Naučit se stanovit priority
- Poznat několik jednoduchých a velmi efektivních nástrojů, jak zlepšit vlastní time management
OBSAH:
- Čas je omezený zdroj, iluze multitaskingu
- Identifikace zlodějů času – umím pojmenovat své „osobní“ žrouty času a čelit jim
- Stanovování priorit pomocí Eisenhowerovy matice (důležité vs. naléhavé)
- Jednoduché a velmi efektivní nástroje time managementu a jejich praktická aplikace v každodenním pracovním životě
- Denní plán
POUŽITÁ METODA:
online školení vedené na živo lektorem s aktivním zapojováním účastníků
- Účastníci jsou dotazování a žádáni o jejich názor a zpětnou vazbu k probíraným kapitolám
- Účastníci sdílí svou nejlepší praxi a zkušenosti
- Účastníci mají po celou dobu zapojené kamery
PROSTŘEDÍ, PLATFORMA:
Zoom. Účastníci dostanou od lektora (prostřednictvím HR) pozvánku s webovým linkem.
Po prokliknutí a odkliknutí volby „Připojit se zvukem z počítače“ (Join with computer audio) jsou vpuštěni lektorem do školicí místnost.
Můžeme použít i MS Teams, pokud tuto aplikaci preferujete.
TECHNICKÉ POŽADAVKY NA ÚČASTNÍKY:
Účastník potřebuje mít připojení k internetu, funkční web kameru, mikrofon a sluchátka (aby nerušil okolí).
DÉLKA: 3 hodiny (vč. 30 minutové přestávky)
POČET ÚČASTNÍKŮ: max. 10 osob
TIP NA KNIHU: Jak to mám všechno stihnout