Cílené manažerské rozhovory

 

Cílené manažerské rozhovory se zaměstnanci

 

V řízení lidí platí: Kdo se ptá, vede. Mnozí vedoucí mají pocit, že se členy týmu mluví hodně. Často však vedoucí mluví na lidi, ne s lidmi. Vysílají informace, ale nepřijímají nic zpět.

 

Dalším fenoménem doby je, že osobní rozhovor dvou lidí je nahrazen posíláním vzkazů na chatech, v lepším případě online meetingem. Aby ne, když 3 dny v týdnu děláme z domu.

 

Mluvit s lidmi znamená ptát se jich a poslouchat, co skutečně říkají. Skrze otázky může dobrý vedoucí pochopit lépe realitu ve svém týmu. Prostřednictvím otázek manažer zjistí, jak členové týmu smýšlejí, co jim skutečně vadí, co potřebují a čím je může motivovat k vyšším výkonům.

 

Leták ke kurzu Cílené manažerské rozhovory

 

 

OBSAH:

Podstata cíleného rozhovoru: něco nového se dozvědět

Rozdíl slyšet-poslouchat-naslouchat

Dovednost klást otevřené otázky (Co? Jak? Jaký? Proč?)

Umění soustředit se na rozhovor (být právě teď a právě tady)

Procvičování naslouchání a kladení otázek na případech z praxe:

  •      Rozhovor s pracovníkem, který se nezapojuje aktivně do plnění úkolů týmu
  •      Rozhovor s pracovnicí, která se projevuje negativisticky
  • Další varianty připravíme podle situací, které řeší vaši vedoucí
KOMU JE KURZ URČEN:

všem typům vedoucích, od úrovně mistrů a vedoucích týmů, přes vedoucí oddělení, projektových týmů až po nejvyšší management. Troufnou si top manažeři jít do kurzu o naslouchání?

 

DÉLKA ŠKOLENÍ:  1 den 

 

VELIKOST SKUPINY:

do 10 osob

 

brick-2449728__340.jpg

INFORMACE

  • Autor:

    Ing. Dušan Jílek
  • Publikováno:

    30.12.2022
  • Název:

    Cílené manažerské rozhovory

© Všechna práva vyhrazena Dušan Jílek

Icons made by Freepik from www.flaticon.com