Dávání a přijímání zpětné vazby

(Lze provést i jako ONLINE ŠKOLENÍ)

 

Komunikace – vedená na dálku například v režimu home office – přináší zvýšené riziko nedorozumění. Je proto velmi důležité, abychom si uměli dávat průběžnou zpětnou vazbu. Tím zabráníme tomu, aby se z malých problémů staly velké. Ale také abychom uměli ocenit a povzbudit každý správný čin a rozhodnutí. V kurzu si ukážeme, jak dávat i přijímat zpětnou vazbu. Vašim kolegům v práci, nadřízeným i podřízeným a také obchodním partnerům.

 

 

Leták ke kurzu Dávání a přijímání zpětné vazby

 

CÍL ŠKOLENÍ:

  •         Ukázat, že zpětná vazba je nedílnou součástí každodenní pracovní komunikace
  •         Naučit se dát zpětnou vazbu, a to pozitivní i negativní
  •         Dokázat přijmout zpětnou vazbu od druhých, když chválí i když nám něco vytýkají

 

OBSAH:

  •         Zpětná vazba jako dialog dvou lidí
  •         Zásady dávání zpětné vazby. Tři kroky, jak druhému sdělíte vaši zpětnou vazbu – pozitivní a negativní
  •         Jak se chovat, když přijímáte zpětnou vazbu od druhých (a není nám třeba příjemná)

POUŽITÁ METODA:

1) prezenční školení 

nebo

2) online školení vedené na živo lektorem s aktivním zapojováním účastníků

  • Účastníci jsou dotazování a žádáni o jejich názor a zpětnou vazbu k probíraným kapitolám
  • Účastníci sdílí svou nejlepší praxi a zkušenosti a mají po celou dobu zapojené kamery

 

PROSTŘEDÍ, PLATFORMA:

Online školení probíhá na Zoomu. Účastníci dostanou od lektora pozvánku s webovým linkem.

Můžeme použít i MS Teams, pokud tuto aplikaci preferujete.

 

TECHNICKÉ POŽADAVKY NA ÚČASTNÍKY:

Každý účastník pracuje na svém vlastním počítači nebo notebooku, má připojení k internetu, funkční web kameru, mikrofon a sluchátka (aby nerušil okolí).

 

DÉLKA: 1 den

 

POČET ÚČASTNÍKŮ:

prezenčně max. 10 osob

online max. 8 osob 

 

TIP NA KNIHU: Manažer jako druhé řemeslo

Obálka_Manažer jako druhé řemeslo_přední.PNG

 

 

© Všechna práva vyhrazena Dušan Jílek

Icons made by Freepik from www.flaticon.com