Dávání a přijímání zpětné vazby
(Lze provést i jako ONLINE ŠKOLENÍ)
Komunikace – vedená na dálku například v režimu home office – přináší zvýšené riziko nedorozumění. Je proto velmi důležité, abychom si uměli dávat průběžnou zpětnou vazbu. Tím zabráníme tomu, aby se z malých problémů staly velké. Ale také abychom uměli ocenit a povzbudit každý správný čin a rozhodnutí. V kurzu si ukážeme, jak dávat i přijímat zpětnou vazbu. Vašim kolegům v práci, nadřízeným i podřízeným a také obchodním partnerům.
Leták ke kurzu Dávání a přijímání zpětné vazby
CÍL ŠKOLENÍ:
- Ukázat, že zpětná vazba je nedílnou součástí každodenní pracovní komunikace
- Naučit se dát zpětnou vazbu, a to pozitivní i negativní
- Dokázat přijmout zpětnou vazbu od druhých, když chválí i když nám něco vytýkají
OBSAH:
- Zpětná vazba jako dialog dvou lidí
- Zásady dávání zpětné vazby. Tři kroky, jak druhému sdělíte vaši zpětnou vazbu – pozitivní a negativní
- Jak se chovat, když přijímáte zpětnou vazbu od druhých (a není nám třeba příjemná)
POUŽITÁ METODA:
1) prezenční školení
nebo
2) online školení vedené na živo lektorem s aktivním zapojováním účastníků
- Účastníci jsou dotazování a žádáni o jejich názor a zpětnou vazbu k probíraným kapitolám
- Účastníci sdílí svou nejlepší praxi a zkušenosti a mají po celou dobu zapojené kamery
PROSTŘEDÍ, PLATFORMA:
Online školení probíhá na Zoomu. Účastníci dostanou od lektora pozvánku s webovým linkem.
Můžeme použít i MS Teams, pokud tuto aplikaci preferujete.
TECHNICKÉ POŽADAVKY NA ÚČASTNÍKY:
Každý účastník pracuje na svém vlastním počítači nebo notebooku, má připojení k internetu, funkční web kameru, mikrofon a sluchátka (aby nerušil okolí).
DÉLKA: 1 den
POČET ÚČASTNÍKŮ:
prezenčně max. 10 osob
online max. 8 osob
TIP NA KNIHU: Manažer jako druhé řemeslo