ONLINE ŠKOLENÍ: Obchodní prezentace online
V kurzu si řekneme, jak vést obchodní prezentaci s klientem v online prostředí – co si připravit, na co myslet, co dodržovat a co nepodcenit. Vše si rovnou prakticky vyzkoušíte!
Jak se musí chovat prodejci, odborně-techničtí konzultanti, obchodní zástupci a další profese v obchodě, když nemohou mluvit s klientem naživo, ale musí se spojit přes MS Teams, Zoom nebo Skype?
CÍL ŠKOLENÍ:
- Ukázat specifika a „pasti“ obchodního prezentování v online prostředí
- Připravit se a trénovat konkrétní obchodní prezentaci, která vás čeká nebo kterou budete provádět
OBSAH – je rozdělen na 2 části. Mezi částmi 1 a 2 doporučuji odstup 1 týden:
Část 1: Specifika online prezentování
- Základní pravidla úspěšného prezentování
- Příprava prezentace – co, komu, proč a jakými prostředky chci sdělit
- Pravidla vedení online meetingu s klientem
- Samostatná příprava – připravit si online vystoupení na ca. 5-7 minut (3 až 4 slidy) na druhou část školení
Část 2: Praktické procvičování online prezentování
- Zopakování hlavních zásad z první části kurzu
- Individuální prezentace účastníků
- Vyhodnocení a zpětná vazba od kolegů a lektora
- Závěrečná doporučení ke zlepšení prezentačních dovedností účastníků v online prostředí
Na toto školení můžeme navázat dalšími částmi, věnovanými zodpovídání dotazů a využití názorných ukázek.
POUŽITÁ METODA:
Online školení vedené na živo lektorem s aktivním zapojováním účastníků.
- Účastníci jsou dotazování a žádáni o jejich názor a zpětnou vazbu k probíraným kapitolám
- Účastníci sdílí svou nejlepší praxi a zkušenosti
- Účastníci mají po celou dobu zapojené kamery
- Účastníci pracují v menších skupinkách (pomocí breakout rooms)
- Účastníci procvičují individuální obchodní prezentaci ostatním účastníků, kteří hrají "klienty"
PROSTŘEDÍ, PLATFORMA:
Zoom. Účastníci dostanou od lektora (prostřednictvím HR) pozvánku s webovým linkem.
Po prokliknutí a odkliknutí volby „Připojit se zvukem z počítače“ (Join with computer audio) jsou vpuštěni lektorem do školicí místnost.
Můžeme použít i MS Teams, pokud tuto aplikaci preferujete.
TECHNICKÉ POŽADAVKY NA ÚČASTNÍKY:
Účastník potřebuje mít připojení k internetu, funkční web kameru, mikrofon a sluchátka (aby nerušil okolí).
DÉLKA: 2x 3 hodiny (vč. 30 minutové přestávky)
POČET ÚČASTNÍKŮ: max. 8 osob, ideálně 6 osob