Obchodník jako hybatel děje
Obchodní oddělení je srdcem každé firmy. Pumpuje do firmy nové zakázky, jako srdce pumpuje do těla čerstvou krev. Nové zakázky zajišťují fungování a budoucí přežití firmy.
Práce obchodníka znamená, že musí důsledně dohlížet nad průběhem celého obchodního případu. Od sjednání zakázky se zákazníkem přes výrobu až po doručení a montáž či zprovoznění výrobku u klienta.
Tento cyklus se nikde nesmí zadrhnout. Proto obchodník musí fungovat jako hybatel děje, u zákazníka i ve vlastní firmě.
Leták ke kurzu Obchodník jako hybatel děje
Obsah kurzu:
DEN 1 Zlepšení našeho tradičního obchodu
- Systematický přístup k obchodním aktivitám
- Co znamená proaktivní vedení obchodních případů – nečekat, až…
- Cílená a účinná argumentace ve prospěch našich produktů (naše Unique Selling Proposition)
- Způsoby ovlivňování rozhodovacích procesů u našich klientů
DEN 2 Jak získávat nový obchod
- Prodejní technika SPIN
- Jak provádíme upselling a cross-selling
- Nové (netradiční) oblasti prodeje – komu, co a proč chceme prodávat?
- Sales pitch – první oslovení nových klientů a trhů
Doporučená velikost skupiny: max. 10 osob
Doporučená délka: 2 školicí dny a možný následný 1 den follow-up s odstupem ca. 30 dní