Strategický manažerský workshop
Vrcholový management musí hlídat, kam pluje loď.
Členové firemního managementu řeší denně desítky úkolů, dělají desítky rozhodnutí. Nejdůležitější role managementu je kapitánská. Vytyčovat, kam se firma má ubírat, a dohlížet na to, aby celá firma – jako loď – plula žádoucím směrem.
Udělejte si čas a v rámci jedno- nebo dvoudenního výjezdního manažerského setkání zkontrolujte, jak a kam firmu vedete.
Leták Strategický manažerský workshop
Obsah workshopu bude sestaven podle vaší potřeby - možná témata:
- Naše vize, mise a strategie/ Naše cíle pro tento rok (Q, pololetí)
- Pohled na firmu (můj úsek) z vrtulníku
- Sestavení SWOT analýzy a co z ní plyne
- Aktivity a činnosti, které nás posunout kupředu
- Firemní hodnoty – jak jsou aktuální a jak je naplňujeme v praxi
- Výběr projektů s největším dopadem na efektivitu
- Matice priorit – Quick Wins a Major Projects – které aktivity jsou z hlediska přínosu pro naši firmu nejefektivnější?
- Formulace cílů s parametry SMART
- Pojmenování projektů a sestavení projektových skupin
Děláte pravidelné manažerské porady ve firmě?
Vystupte pro jednou ven ze zaběhnutého stereotypu. Sejdeme se mimo firmu a profesionálně vás provedu pracovním programem strategického manažerského workshopu.
Rozsah a počet účastníků
Vhodné pro týmy manažerů v počtu 6 až 15 osob. Během dne zapojíme i aktivity teambuildingového a energizujícího typu.
Doporučená délka je 1,5 nebo 2 dny.