Online školení: Jak efektivně vést lidi na home office

 

Znakem dnešní doby je, že část zaměstnanců pracuje z domu, v režimu tzv. „home office“.

Jak efektivně vést lidi na dálku probereme v tomto online živém školení.

 

CÍL ŠKOLENÍ:
  • Ukázat specifika a „pasti“ práce z domu a poskytnou nápady, jak na ně manažersky reagovat
  • Nabídnout nástroje, postupy a způsoby, jak přistupovat k vedení lidí pracujících na home office
  • Najít pro sebe konkrétní námět, co dělat jinak ke zlepšení efektivity práce a vzájemné komunikace
OBSAH:
  •      Specifika práce z domu, vytvoření a nastavení pracovního místa na home office
  •       „Pasti“ práce doma a jak je překonat
  •       Organizace práce, denní plán a rutiny
  •       Komunikace s lidmi na home office
  •       Měření výkonu
  •       Komunikace s celým týmem
POUŽITÁ METODA:

online školení vedené na živo lektorem s aktivním zapojováním účastníků

  •         Účastníci jsou dotazování a žádáni o jejich názor a zpětnou vazbu k probíraným kapitolám
  •         Účastníci sdílí svou nejlepší praxi a zkušenosti
  •         Účastníci mají po celou dobu zapojené kamery
PROSTŘEDÍ, PLATFORMA:

Zoom. Účastníci dostanou od lektora (prostřednictvím HR) pozvánku s webovým linkem.

Po prokliknutí a odkliknutí volby „Připojit se zvukem z počítače“ (Join with computer audio) jsou vpuštěni lektorem do školicí místnost.

Můžeme použít i MS Teams, pokud tuto aplikaci preferujete.

TECHNICKÉ POŽADAVKY NA ÚČASTNÍKY:

Účastník potřebuje mít připojení k internetu, funkční web kameru, mikrofon a sluchátka (aby nerušil okolí).

DÉLKA: 3 hodiny (vč. 30 minutové přestávky)

POČET ÚČASTNÍKŮ: max. 10 osob

 

© Všechna práva vyhrazena Dušan Jílek

Icons made by Freepik from www.flaticon.com