Online školení: Jak efektivně vést lidi na home office
Znakem dnešní doby je, že část zaměstnanců pracuje z domu, v režimu tzv. „home office“.
Jak efektivně vést lidi na dálku probereme v tomto online živém školení.
CÍL ŠKOLENÍ:
- Ukázat specifika a „pasti“ práce z domu a poskytnou nápady, jak na ně manažersky reagovat
- Nabídnout nástroje, postupy a způsoby, jak přistupovat k vedení lidí pracujících na home office
- Najít pro sebe konkrétní námět, co dělat jinak ke zlepšení efektivity práce a vzájemné komunikace
OBSAH:
- Specifika práce z domu, vytvoření a nastavení pracovního místa na home office
- „Pasti“ práce doma a jak je překonat
- Organizace práce, denní plán a rutiny
- Komunikace s lidmi na home office
- Měření výkonu
- Komunikace s celým týmem
POUŽITÁ METODA:
online školení vedené na živo lektorem s aktivním zapojováním účastníků
- Účastníci jsou dotazování a žádáni o jejich názor a zpětnou vazbu k probíraným kapitolám
- Účastníci sdílí svou nejlepší praxi a zkušenosti
- Účastníci mají po celou dobu zapojené kamery
PROSTŘEDÍ, PLATFORMA:
Zoom. Účastníci dostanou od lektora (prostřednictvím HR) pozvánku s webovým linkem.
Po prokliknutí a odkliknutí volby „Připojit se zvukem z počítače“ (Join with computer audio) jsou vpuštěni lektorem do školicí místnost.
Můžeme použít i MS Teams, pokud tuto aplikaci preferujete.
TECHNICKÉ POŽADAVKY NA ÚČASTNÍKY:
Účastník potřebuje mít připojení k internetu, funkční web kameru, mikrofon a sluchátka (aby nerušil okolí).
DÉLKA: 3 hodiny (vč. 30 minutové přestávky)
POČET ÚČASTNÍKŮ: max. 10 osob