Ownership a proaktivní přístup

Motto: „Ownership je proces přijetí zodpovědnosti za vyřešení problému"

Máte definované rozdělení úkolů mezi týmy. Přesto přichází požadavky klientů, které nepatří „nikomu" nebo patří někam „mezi". V takové chvíli potřebujete, aby se záležitosti někdo aktivně ujal, a ve spolupráci s ostatními ji dovedl do konce.

Nejhorší, co se může stát, je, že si záležitost začnou přehazovat zaměstnanci mezi sebou, protože "jim" nepatří. Nebo zůstane neřešená, protože se o ni nikdo nepostará, "nikoho" to není.

Cílová skupina: Kurz je zaměřen především na vedoucí pracovníky na všech úrovních. Je vhodný pro vedoucí všech týmů ve firmě, které se více nebo méně zapojují do řešení klientských záležitostí.

Leták Ownership a proaktivní přístup

Obsah školení Ownership:

Očekávání klientů, princip ownershipu

Nároky klientů, co je standard a co je nadstandard v péči

Definice ownershipu jako přijetí zodpovědnosti za vyřešení problému či situace klienta

Jak sdělit myšlenky ownershipu svému týmu

Typické negativní reakce zaměstnanců a jak je řešit

Vedení týmu k myšlence ownershipu

Jaké jsou benefity proaktivní komunikace při řešení klientských záležitostí

Zpětná vazba, pochvala a výtka při vedení lidí k proaktivnímu přístupuReakce na nežádoucí chování: cílený rozhovor s pracovníkem a zjištění příčiny

Obsah sloupce 2

 

 

 

 

© All rights reserved Dušan Jílek

Počítadlo návštěv